.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفتارهاي دولتمردان زير ذره‌بين رسانه‌هاي غربي

نماينده ولي فقيه در گيلان گفت: به دولتمردان نصيحت مي‌كنم كه امروز رفتار‌هاي آنان زير ذره‌بين دشمن است و با انجام برخي كارها خوراك تبليغاتي براي رسانه‌هاي غربي فراهم نكنند.

 آيت‌الله زين‌العابدين قرباني در نماز جمعه اين شهر با اشاره به اينكه روز جهاني خانواده در پيش است، اظهار داشت: دنياي فعلي بنيان خانواده را ويران كرده و با شيوه‌هاي فكري و عملي كه انجام مي‌دهند بنيان خانواده در جهان در حال ويراني و نابودي است.
وي با بيان اينكه اسلام بر تمام عواملي كه موجب تقويت خانواده شود، تاكيد دارد، افزود: اسلام از عواملي كه كيان خانواده را تهديد مي‌كند، برحذر مي‌دارد.
امام جمعه رشت اصل و پايه بنيان خانواده را زن و مرد دانست و تصريح كرد: با ازدواج يك زن و مرد بنيان خانواده نهاده مي‌شود و توسعه پيدا مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه اسلام براي رابطه خانوادگي در حد گسترده حرمت قائل شده است، اظهار داشت: در دنياي امروز خانواده بيشتر به زن و مرد و فرزندان محدود مي‌شود.
قرباني لغو تشريفات زائد را در تقويت و تحكيم خانواده تاثيرگذار خواند و تصريح كرد: مسلمان بايد همسر مومن داشته باشد و ازدواج‌ها نبايد بر پايه پول صورت گيرد.
وي شايستگي ازدواج را در تشريفات شاهانه ندانست و افزود: تشكيل يك خانواده پول بسيار زياد نمي‌خواهد بلكه مهم‌ترين عامل، توافق فكري بين زن و مرد است.
خطيب جمعه رشت تشريفات زياد را موجب افزايش طلاق در جامعه خواند و بيان داشت: براي ازدواج بايد مهريه كم درنظر گرفته شود و مهريه زياد خلاف روح اسلام است.
وي با بيان اينكه اسلام ترغيب به ازدواج مي‌كند، خاطرنشان كرد: يكي از موارد مورد نظر اسلام اين است كه دختر و پسر نبايد به مدت زياد مجرد بمانند.
قرباني افزود: با ازدواج رزق انسان‌ها زياد مي‌شود و خداوند طبق نياز انسان‌ها روزي مي‌دهد و مسئولان مي‌توانند ازدواج جوانان را تسهيل كنند.
وي با تصريح بر اينكه انسان‌هاي مومن وظيفه دارند مخارج ازدواج جوانان را فراهم كنند، افزود: انسان‌هاي مومن وظيفه دارند مخارج ازدواج جوانان را فراهم كنند.
امام جمعه رشت بيشتر مجردها را اهل جهنم خواند و گفت: آمار سن ازدواج در دنيا به بيش از 40 سال رسيده است و در اين سن لذت ازدواج از بين مي‌رود.
وي مهربان بودن زن و مرد در محيط خانه را از دستورات اسلام ناميد و تصريح كرد: مرد حق ندارد به زن اهانت كند و بايد با همسر محترمانه برخورد شود.
قرباني بداخلاقي در خانواده را سبب پديد آمدن مشكلات براي انسان‌ها در قبر و روز قيامت دانست و اظهار داشت: دنياي امروز غرب با آزادي‌هايي كه به مردان و زنان مي‌دهد محيط‌ها را آلوده كرده است.
وي بي‌حجابي و بدحجابي و بي‌تقوايي را موجب متزلزل كردن بنيان خانواده عنوان كرد.
امام جمعه رشت در ادامه به تاسيس دولت غاصب صهيونيست در فلسطين اشاره كرد و بيان داشت: در سال 1948 از طرف سازمان ملل و دولت‌هاي استكباري دولت غاصب صهونيست در كشور فلسطين تاسيس شد.
وي اضافه كرد: فلسطيني‌ها اين روز را روز نكبت مي‌نامند و در طول 63 سال رژيم صهيونيستي جنايت‌هاي زيادي به مردم منطقه روا داده است.
قرباني به موضوع دخانيات اشاره كرد و افزود: قليان‌سراها مراكز فساد و اشاعه گناه هستند و جوانان را آلوده مي‌كنند.
وي درباره عوامل اسلام ستيزي غرب بيان داشت: آنها اسلام را دشمن خشونت مي‌دانند در صورتي كه آدم‌كش شيوع غربي‌ها شده است و در ليبي و بحرين مردم را مي‌كشند.
نماينده ولي فقيه در گيلان با بيان اينكه استكبار دنيا را به خون و آتش كشيده است، اظهار داشت: به رئيس دولت، وزرا، رئيس مجلس و ديگران نصيحت مي‌كنم كه امروز برخوردها و رفتار هيئت دولت، مجلس و دستگاه قضايي زير ذره‌بين دشمنان است.
وي افزود: مسئله ادغام وزراتخانه‌ها بايد با مشورت صورت گيرد و دولتمردان بدانند كه با انجام برخي كارها تنها خوراك تبليغاتي براي رسانه‌هاي غربي را فراهم مي‌كنند.
قرباني با اشاره به اينكه دولتمردان تابع ولي فقيه هستند و از اوامر رهبري اطاعت مي‌كنند، خاطرنشان كرد: رهبر ما جانشين امام زمان (عج) و جامعه ما ولايت‌مدار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.